Blog

Blog

Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

CARMEN en #DCDW zijn ongetwijfeld de meest doorgewinterde specialisten op het gebied van leadopvolging en klantcontact in de automotive-wereld. Zij weten als geen ander wat er speelt en delen hun kennis graag met jou. Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

2 oktober 2008

Kan niet Bestaat niet!

Kan niet, dat is wat ik in 2004 en 2005 consequent hoorde in Automotive land. Je kan geen nieuwe auto’s verkopen online, dat kan niet! Klanten willen proefrijden, ruiken, kopje koffie drinken, die kopen geen nieuwe auto online! Met wie ik ook sprak, iedereen zei hetzelfde: KAN NIET! En wat ik er ook tegen inbracht, […]

Lees verder
2 augustus 2008

Autoverkopers Lui?

zomaar een dag uit het leven van een autoverkoper van een Top-5 merk! kopje koffie, krantje, hallo collega´s, hebben we er zin in! even de computer aanzetten, nieuws lezen en natuurlijk de e-mail checken! Hé, een offerteaanvraag van iemand, die wil een offerte voor een nieuwe ……… even kijken, nee, eennieuwe auto verkopen via een e-mail? een offerte […]

Lees verder
26 juli 2008

Oplichter op autotrack!

Ja, we hebben er weer één! wij adverteren als vele dealerbedrijven braaf onze gebruikte auto´s op de vele websites, één daarvan: Autotrack heeft een beetje last van rare bezoekers. Ook Autoscout en Marktplaats hadden hier al last van, maar deze is ook wel leuk. je krijgt deze e-mail nadat je een aanvraag hebt gehad met interesse voor één van je gebruikte auto´s. je […]

Lees verder
4 juli 2008

Dealers niet allemaal blij!

Eerste Week Autodealershopper.nlHet zit erop! De eerste week autodealershopper.nl veel pers, veel commotie en ook offerteaanvragen en de eerste orders.Het begon allemaal met de Stentor, groot artikel op dinsdag en daarop veel reacties van vooral onze doelgroep, autokopend Nederland.Vrijdag daadwerkelijk live, berichten naar het ANP en gaan met het nieuwe concept. Interview in deAutomotive wordt goed ontvangen en veel dealers bellen […]

Lees verder
9 april 2008

Een gemiste order?

De website www.nieuweautokopen.nl probeert natuurlijk elke dag zoveel mogelijk auto´s te verkopen. Inmiddels maken we ruim 800 prijsopgave´s per dag. Echter het loopt ook wel eens mis. Lees het verhaal van één van onze prospects. Mijn vader vond het tijd om zijn 5 jaar oude Mazda Premacy te vervangen.  Het was al zijn 3e Premacy, en het liefste zou hij […]

Lees verder
19 maart 2008

Amerika versus Nederland op autogebied

Onlangs in Amerika geweest. Het land van de duizend en één mogelijkheden! Een land dat ook ontzettend veel tegenstrijdigheden kent. Een land ook waar de Automotive branche een ontzettend grote tak van Sport is. Onderdelenmerken als Delphi en Mopar zijn grootheden op onderdelengebied met een grote schare fans. De automarkt is daar ook verdeeld onder de grote merken: Chevrolet, Ford, Dodge, Toyota enHonda. Alle […]

Lees verder
1 februari 2008

Nieuweautokopen.nl erkend door Thuiswinkel.org

Nieuweautokopen.nl is het eerste en enige digitale bedrijf dat gespecialiseerd is in het verkopen van uitsluitend nieuwe auto’s via internet. Om die reden is nieuweautokopen.nl, net als elke andere gerenommeerde webwinkel, erkend door de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, kortweg Thuiswinkel.org, is opgericht op 20 december 2000. Tijdens de oprichtingsvergadering waren vertegenwoordigers van […]

Lees verder
1 februari 2008

Nieuweautokopen.nl lanceert Autodealershopper.nl

Nieuwe auto’s inkopen was voor universele autobedrijven tot op heden niet eenvoudig. Want waar kun je een goede deal maken als je over één of slechts enkele aantallen praat? Autobedrijf Gerrit Boks uit Apeldoorn heeft inmiddels ervaren dat het beter kan. Sinds de introductie van Autodealershopper.nl in juni 2008 kan ook hij efficiënt en scherp […]

Lees verder
1 februari 2008

Ook klanten Nieuweautokopen.nl gaan voor groen!

Nederland is massaal gevallen voor het Auto Milieulabel en dat merken we ook bij Nieuweautokopen.nl. De verkopen gedurende de eerste helft van dit jaar laten een duidelijke voorkeur voor het A-, B- en C- label zien. Maar liefst 94% van onze klanten houdt bij de aanschaf van een nieuwe auto rekening met het milieu én […]

Lees verder
1 februari 2008

20% van de online nieuwe auto verkopen wordt gedaan door vrouwen

Dit blijkt uit onderzoek door Nieuweautokopen.nl onder de verkoopaantallen van de afgelopen 18 maanden. Verreweg de meeste kopers van nieuwe auto’s online waren mannen, maar liefst 55%. De resterende 25% werden aangeschaft door zakelijke klanten. Maar liefst 50 procent van de online verkopen bij nieuweautokopen.nl is gedaan door mensen tussen de 30 en 50 jaar. […]

Lees verder
VorigeVolgende