Blog

Blog

Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

CARMEN en #DCDW zijn ongetwijfeld de meest doorgewinterde specialisten op het gebied van leadopvolging en klantcontact in de automotive-wereld. Zij weten als geen ander wat er speelt en delen hun kennis graag met jou. Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

28 mei 2014

Succesvol Online verkopen in de Automotive?

Leer van de experts van Nieuweautokopen.nl Online verkopen is een vak en Nieuweautokopen.nl beheerst dat vak als geen ander. U kunt daar van profiteren. De grootste en meest succesvolle autowebwinkel van Nederland organiseert in samenwerking met zijn huistrainer vier keer een online salestraining van een avond in de maand juni. Wilt u investeren in uw […]

Lees verder
15 mei 2014

Blog: De klant zal dan wel geen interesse hebben…..

Autoverkoop is een raar VAK! In ons vak, het auto-verkoopvak kom je vele professionals tegen. Echte pro’s die verkopen naast leuk vinden, ook trots zijn op het feit dat ze verkoper zijn. Echter het merendeel van de autoverkopers kunnen er eigenlijk niets van, zien het als een opstap naar het heilige der heilige: verkoopmanager annex […]

Lees verder
12 mei 2014

Blog: Gebruikte en nieuwe auto’s op je website..Het is net daten!

Onderzoek leert anders denken over het aanbieden van nieuwe en gebruikte auto’s We weten inmiddels vanuit de ZMOT dat de belangrijkste en meest invloedrijke bron voor informatie voor de autokoper de dealerwebsite is. Met deze wetenschap dient de dealer dan ook meer investeringen en meer kennis te vergaren over zijn eigen dealerwebsite. #ISG20 Op de […]

Lees verder
11 mei 2014

#ISG20 met Brian Pasch en Paul de Vries

#ISG20 met Brian Pasch en Paul de Vries op 3 juni Op dinsdagmiddag 3 juni organiseert Nieuweautokopen.nl alweer de 4de #ISG20 van 2014 en deze is een speciale! In plaats van een dagsessie, betreft het een middagsessie met twee sprekers. Brian Pasch, CEO van PCG Consulting en Paul de Vries Nieuweautokopen.nl Programma: Paul de Vries […]

Lees verder
7 mei 2014

Frans de Hoyer en zijn ervaringen van de #ISG20

Frans, spreker op de #ISG20 Frans de Hoyer, specialist op het gebied van de digitale nieuwsbrieven in de Automotive. Frans vertelt over zijn visie op dit specifieke en conversie rijke vakgebied! [youtube http://www.youtube.com/watch?v=-vL3WOU4qBc]

Lees verder
6 mei 2014

#ISG20 met Dave van Nieuwkerk

Honda en Nissan dealer van Nieuwkerk over de #ISG20 Dave vertelt over zijn ervaringen met deze #ISG20 en waarom trainingen zo belangrijk zijn om online succesvol te zijn! [youtube http://www.youtube.com/watch?v=7afanHxylV0]

Lees verder
6 mei 2014

#ISG20 met Bram Versfelt

#ISG20 met het Motorhuis! Bram vertelt aan Gerben Beck van Nieuweautokopen.nl wat er zoal besproken wordt op de #ISG20 van 29April in Almere. Het Motorhuis is een van die dealerholdings die zwaar inzetten op processen en trainingen. [youtube http://www.youtube.com/watch?v=IozTcmbY5RI]

Lees verder
1 mei 2014

Shoppers zijn kopers, altijd!

Statistieken van de eerste 4 maanden van 2014 Nieuweautokopen.nl Welke statistieken meten wij nu zoal en wat komt daar nu uit? [youtube http://www.youtube.com/watch?v=hnQJ44veS0g]

Lees verder
14 april 2014

Blog: Elke VDP pagina is niet hetzelfde…

Welke statistieken zijn nu van belang? Nu Gaspedaal.nl de ‘aanval’ heeft ingezet op de grote drie: Autotrack, Autoscout en Autotrader gaat de komende tijd zich een interessant schouwspel ontvouwen. Wie geeft nu de beste ROI aan de dealer? Gaspedaal.nl met zijn hoge bezoek en dito bezoekers die men nu leidt naar onder andere de dealerwebsites […]

Lees verder
8 april 2014

Wel gebruikte auto’s op importeurswebsites en vaak géén nieuwe auto’s!

Waar staan die nieuwe auto’s? Véél importeurs van nieuwe auto’s maken ontzettend mooie, maar ook vaak ingewikkelde websites voor hun merk. Carconfigurators die vaak met technische hoogstandjes zijn gemaakt, maar die door bijna niemand echt lekker is te gebruiken. Maar waarvoor maak je een website eigenlijk en wat doen die bezoekers eigenlijk op je website? […]

Lees verder
VorigeVolgende