Blog

Blog

Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

CARMEN en #DCDW zijn ongetwijfeld de meest doorgewinterde specialisten op het gebied van leadopvolging en klantcontact in de automotive-wereld. Zij weten als geen ander wat er speelt en delen hun kennis graag met jou. Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.

2 oktober 2015

Leads opvolgen in de automotive is geen afvinkcultuur!

Is het een verkopers probleem of een capaciteitsprobleem? Welke dealer of importeur ik ook spreek, iedereen heeft hetzelfde probleem. Online leads worden niet goed opgevolgd, waardoor de gemiddelde conversie van leads naar order slechts 3% is. Nu is de conversie op 1ste lijn leads(importeur en dealerleads) gelukkig wat hoger, maar op enkele uitzonderingen na is […]

Lees verder
2 oktober 2015

Showrooming is dat nu een kans of een bedreiging voor een dealer?

Mobiel internet en dus showrooming is er al, hoe ga je daar als dealer mee om? Onlangs heb ik in mijn presentaties het onderwerp “showrooming” aangestipt. Zowel in de #DCDW als bij een aantal dealerevents. Wat is nu showrooming? De definitie is als volgt: The practice of browsing goods at a store, then buying them […]

Lees verder
27 september 2015

Wist je dat meer dan 50% van je showroomtraffic weggaat zonder offerte?

Laatste cijfers uit Amerika geven aan dat we nog een hoop kunnen verbeteren! Als anno 2015 bezoekers in je showroom komen, dan zijn het kopers. Immers in de ZMOT hebben ze meer dan weet ik niet hoeveel bronnen geraadpleegd wat men er uiteindelijk heeft toegebracht om u een bezoek te brengen om de keuze die […]

Lees verder
20 september 2015

11 november #DCDW met Robert Wiesman en Michael Cirrilo

Op woensdag 11 november de #DCDW met internationale gasten uit de VS en Canada! 11 november is het zover, de laatste Digital Car Dealer Workshop van 2015, en wat voor een! Op deze #DCDW hebben wij twee vooraanstaande sprekers uit de VS en Canada bereid gevonden om voor een select aan dealers en klanten van […]

Lees verder
17 september 2015

Dealers: Dicht het gat in de dijk van je dealerbedrijf

Afgelopen week hadden wij een select gezelschap op bezoek bij Nieuweautokopen.nl en Marktplaats De dealers brachten een bezoek aan ons kantoor bij eBay in Amsterdam, waar ook Marktplaats en Nieuweautokopen.nl gevestigd zijn. Een pand met Automotive ervaring, aangezien het het oude pand is van Renault. Nadat wij een rondleiding hadden gedaan, hebben wij een aantal […]

Lees verder
16 september 2015

#DCDW “de zomer voorbij” groot succes!

Afgelopen dinsdag 8 september was het tijd voor de #DCDW: De Digital Car Dealer Workshop De #DCDW ontwikkelt zich steeds meer tot een kenniscentrum over online automotive in Nederland. Al voor de 19de keer organiseerde wij dit kleinschalige en daardoor succesvolle event. Afgelopen dinsdag hadden wij weer een super line-up met onderwerpen die de aanwezige […]

Lees verder
9 september 2015

3 redenen waarom je dealerschap mobiel moet!

Waarom mobiel zo belangrijk wordt voor autodealers Welk onderzoek je ook neemt, mobiel internet wordt belangrijk en of je het als dealer nu leuk vindt of niet, maar de komende 10 jaar zijn alle nieuwe klanten die de markt in komen opgegroeid met een Iphone en Social Media en zullen zich daarna ook naar gedragen […]

Lees verder
5 september 2015

Marktplaats Automotive Professionals start eind september

Marktplaats Automotive Professionals begint eind september voor universele autobedrijven en dealers Op 23 september organiseert Marktplaats Zakelijk het eerste Marktplaats Automotive Professionals seminar. Dit betekent dat wij met een select gezelschap van maximaal 30 deelnemers met elkaar gaan praten over de wijze waarop dealers en universelen garagebedrijven succesvoller kunnen omgaan met de online mogelijkheden anno […]

Lees verder
4 september 2015

Je eerste e-mail, nadat je de online lead hebt ontvangen!

Wat doe je als je een online lead hebt ontvangen? Online leads zijn belangrijk en niet meer weg te denken anno nu. Hoe ga je daar zo efficiënt mogelijk mee om? Ik hoop dat je de online regels hanteert en dus meteen belt. Maar als je de persoon achter de lead niet direct te pakken […]

Lees verder
2 september 2015

Ik kan geen contact met de klant krijgen en ik wil er geen energie meer insteken!

Een belangrijke reden van verkopers om een lead af te sluiten Er zijn vele redenen en argumenten te bedenken om een lead zonder succes of vervolg af te sluiten. Nieuweautokopen.nl heeft zeven van die redenen beschreven, zodat het voor verkopers makkelijker is om te onderbouwen waarom de lead niet verder opgevolgd kan worden. En wij […]

Lees verder
VorigeVolgende