Blog
Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.
Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.
CARMEN en #DCDW zijn ongetwijfeld de meest doorgewinterde specialisten op het gebied van leadopvolging en klantcontact in de automotive-wereld. Zij weten als geen ander wat er speelt en delen hun kennis graag met jou. Regelmatig verschijnen er blogs over actuele onderwerpen. Altijd met visie en kennis. Lees hier de laatste blogs.
Waarom iets zelf willen doen als een ander het beter kan? De KCC of BDC afdelingen zijn al bijna gemeengoed bij vele dealerholdings in Nederland. Afdelingen die service georiënteerde zaken oppakken (APK afspraken o.a.) of de werkplaatsreceptionist ontlasten zijn er al wat langer, maar je ziet ook steeds meer KCC/BDC oplossingen komen voor de opvolging […]
Brian Pasch spreekt op de NADA 2016 voor de Nederlandse delegatie op uitnodiging van Nieuweautokopen.nl en Marktplaats. Het is alweer enige jaren geleden dat Nieuweautokopen.nl, Brian Pasch uitnodigde om de Nederlandse dealers te onderwijzen in de mogelijkheden en kansen die online biedt aan de vooruitstrevende dealers die een voorsprong willen behouden! Brian bezoekt nog steeds regelmatig […]
Online is dominant in de automotive, informatie is overal, maar is dit alles wat u klant zoekt? De moderne autokoper van vandaag heeft meer vertrouwen in online informatie, op review platforms, van gelijkgestemden etc. dan de informatie van de autoverkoper. Het eigen onderzoek geeft deze koper meer zekerheid dan de autoverkoper zou kunnen geven en dat is […]
Waarom sommige Amerikaanse dealers wel succesvol zijn in een nieuwe manier van werken? Dit is een vrije vertaling van een interview van Dealer Solutions en John Marazzi, eigenaar van Brandon Honda. Brandon Honda is een van de meest winstgevende Honda dealers in de VS. Waarom denk jij (John Marazzi) dat je zo succesvol bent als […]
Op 19 april is het zover! De eerste #DCDW (Digital Car Dealer Workshop) van 2016. Eind maart begint in Las Vegas de 2016 NADA! En wij zijn er uiteraard bij. Nadat ik 6 jaar geleden de eerste keer de oversteek heb gemaakt, ben ik verkocht geraakt aan de dynamiek en het enthousiasme van de Amerikaanse […]
Hoe verbeter je de ratio op de showroomafspraken vanuit een online aanvraag? Je performance als autoverkopers op online leads baseer je als het goed is, steeds meer op basis van de 60% regel! Als je 100 leads ontvangt vanuit verschillende kanalen, dan probeer je met 100 leads contact op te nemen, daarna begrijp je dat […]
Is er ruimte voor weer een nieuwe functie in het dealerbedrijf? Nu autobedrijven, en dan voornamelijk de grotere dealerbedrijven, steeds maar groter worden, ontstaat er ook behoefte aan beter opgeleide marketeers in het online speelveld. De fysieke showroom van het verleden, waar klanten kwamen om zich te oriënteren is ongeveer volledig verplaatst naar online. Hoe […]
Bij veel autobedrijven zijn de autoverkopers echt te druk met bijzaken. Nu wil ik geen excuus gaan zoeken waarom sommigen niet doen wat ze moeten doen, maar hebt u als dealer weleens gekeken wat u verwacht wat uw verkopers er allemaal bij doen Dit wordt vaak aangedragen door verkopers zelf, dat men bepaalde zaken niet juist, […]
Paul de Vries oprichter van Nieuweautokopen.nl en online verkoper van het eerste uur organiseert een sales seminar over de online autoverkoop! Op dinsdagavond 23 augustus is het weer zover, het sales seminar over de online verkoop van nieuwe auto’s. Speciaal ontwikkeld en geproduceerd voor autoverkopers die beter willen worden in de nieuwe wijze van verkopen. Anno […]
Verloren klanten geven je vaak een beter inzicht in het verloren marktaandeel. U kent ze vast wel, die mystery shoppers die alleen die vragen stellen, die niemand anders stelt waardoor je als verkoper al snel in de gaten hebt dat je ermee te maken hebt! Een extra kop koffie en alles volgens het boekje doen en […]