Automotive Attribution and Analytics Summit nu ook in Nederland!

Automotive Attribution and Analytics Summit op 16, 17 en 18 november met Nederlandse inbreng!

Automotive Analytics & Attribution Summit

Brian Pasch organiseert op 16, 17 en 18 november de Automotive Attribution and Analytics Summit! Normaliter is dit een event wat in November in het mooie Breakers Hotel in Palm Beach wordt georganiseerd. Echter is dit jaar alles anders en is het event virtueel. Virtueel gaan, betekent echter ook, dat er voor ons meer mogelijkheden zijn om vanaf afstand mee te genieten van alle content die Brian brengt.

Deze Summit bevat presentaties over de wijze waarop je het beste kan omgaan met Google Analytics als autodealer (met echte Nederlandse voorbeelden) maar ook presentaties van onder andere de Amerikaanse automotive portalen zoals Cars.com. Aangezien Covid-19 er ook in Amerika voor heeft gezorgd dat dealers en importeurs meer zijn gaan nadenken over de mogelijkheden van online verkoop, zijn er veel presentaties van en over Digital Retailing.

“Deze Summit bevat presentaties over de wijze waarop je het beste kan omgaan met Google Analytics als autodealer (met echte Nederlandse voorbeelden) maar ook presentaties van onder andere de Amerikaanse automotive portalen zoals Cars.com.”

Bedrijven zoals Carnow, Dealer E Proces en Dealer Inspire geven acte de présence. Uiteindelijk zijn er 16 en 17 november meer dan 50 verschillende workshops te volgen. Omdat je niet tegelijkertijd 4 workshops kan volgen, zijn alle workshops voor de deelnemers uiteraard later terug te kijken. Voordeel is ook dat het event in een andere tijdzone plaatsvindt. Daardoor kunnen wij hier gewoon de hele dag werken en s ’avonds de nieuwste inzichten binnen de online automotive tot ons nemen.

Automotive-Analytics-Attribution-Summit

17 en 18 November

Op 17 en 18 november gaan wij Nederlandse dagen organiseren met daarin veel workshops van Nederlandse en Belgische sprekers. Zij maken deze dagen de vertaalslag naar onze eigen markten. De workshops gedurende deze dagen worden gegeven in het Nederlands en het Frans. Uiteraard hebben onze partners hun deelname toegezegd en kunnen wij een voorlopige agenda presenteren.

Daarnaast zullen wij op deze dagen diverse workshops op hetzelfde tijdstip geven en deze later ter beschikking stellen als u een andere workshop liever live bekijkt. Live betekent dat u tijdens en na de workshop uw vragen kan stellen aan de presentator van de workshop en interactie met uw medekijkers kunt hebben over de content. Na elke workshop komt een #DCDW teamlid nog een klein live-interview met de workshop presentator over de content doen.

“Live betekent dat u tijdens en na de workshop uw vragen kan stellen aan de presentator van de workshop en interactie met uw medekijkers kunt hebben over de content.”

De voorlopige agenda ziet er als volgt uit:

17 November Generale sessie

09:15 – 10:00 Paul de Vries – Op welke wijze laten de portalen: Autotrack, Autoscout en Marktplaats hun waarde(ROI) zien aan hun adverteerders? (#DCDW)

Workshops 17 November

10:00 – 10:40 – Elke dag VIP! Jeroen Boeve en Nick van der Zouwen (Rhino Events)
10:30 – 11:10 – Online betalen is slechts een middel! Jort van Sisseren (Notarieel betalen)
11:00 – 11:40 – Hoe weet ik waar de leads van mijn eigen website vandaan komen? Rico van der Vies (AMV)
11:30 – 12:10 – Online auto’s verkopen! Een fictie of realiteit? Rob Henneveld (CarflowManager)

Lunch Event

12:15 – 13:00 – Hoe realiseer je een volle werkplaatsplanning en tevreden, loyale klanten? (Met auto-onderhoudsabonnementen) Michel van Roon (Used Car Controller)

Workshops 17 November

13:15 – 13:55 – Auto360, de streetview van jouw auto’s! Maurice Nowak (Autosoft)
13:45 – 14:25 – Verdubbel je groei met ‘gebruikt’: Kengetallen waarmee je gegarandeerd sneller groeit! Michel van Roon (Used Car Controller)
14:15 – 14:55 – Inruil op afstand! Jaap Wijnman (Autotelex)
14:45 – 15:25 – Real Data insights in the Dutch Used car Market! Tim Teeuwen (Indicata)

Paul bij Automotive Attribution And Analytics Summit

18 November Generale sessie

09:15 – 10:00 – Paneldiscussie over de online verkoop van een auto! Martijn Bovee, Jeroen Veldman en Paul de Vries

Workshops 18 November

10:00 – 10:40 – De lead is weg in 60 seconden! Paul de Vries (Calldrip)
10:30 – 11:10 – De waarde van plus en premium pakketten; inclusief nieuwe features! Floortje Rodermans (Marktplaats)
11:00 – 11:40 – SpinCar – 360º showroom in 4 minuten! Ruud Prins (Spincar)
11:30 – 12:10 – Hoe coach je de verkoper op een dagelijkse basis? Stefanie Meenink (#DCDW)

Lunch Event

12:15 – 13:00 – Lunch over de toekomst van Automotive in Nederland! Alexander Prinssen (o.a. eBay Global) met als gasten: Bert de Kroon (voorzitter van de Bovag autodealers) en Gerard ten Buuren (voorzitter van de Bovag onafhankelijke autobedrijven)

Workshops met specifieke Belgische content

13:15 – 13:55 Dealer dashboard voor 2dehands.be! Bruno de Langhe (2dehands.be) (Belgium)
13:45 – 14:25 How to build a digital employee advocacy program for (almost) nothing! Olivier de Doncker (SEAT) (Belgium)
14:15 – 14:55 Dealer dashboard voor 2ememain door Bruno de Langhe (Belgium)
14:45 – 15:25 Real Data insights in the Belgium Used car Market! Bobby Rietveld (Indicata) (Belgium)

Workshops Belgium French

13:15 – 13:55 How to build a digital employee advocacy program for (almost) nothing! Olivier de Doncker (SEAT) (Belgium)
13:45 – 14:25 Dealer dashboard voor 2ememain! Bruno de Langhe (2ememain)
14:15 – 14:55 Vendez des voitures en ligne. Une fiction ou une réalité? Sébastien Peeters (Belgium)

Workshops

16:00 – 16:40 – Advertentiebudget optimaliseren in de autobranche! Tamara Kops (Adcalls)
16:30 – 17:10 – How to build a digital employee advocacy program for (almost) nothing! Olivier de Doncker (SEAT) (Frans)
17:00 – 17:40 – Betere lead opvolging met Marktplaats leads! Paul de Vries (#DCDW)
17:45- 18:25 – Marktplaats Analytics; samen met Marktplaats je advertentiestrategie optimaliseren! Jacob Cruson (Marktplaats)
17:45 -18:25 – Vente de véhicules en ligne. Fiction ou réalité? Sebastien Peeters (CarFlowmanager)

Automotive_Analytics_Attribution_Summit

Totaal 25 workshops

In totaal zijn er 25 relevante workshops met als doel: de online automotive beter maken! Meedoen met dit event kan natuurlijk en graag! Normaliter kosten kaarten minimaal $295,- per persoon, maar bent u klant van een van onze partners, dan kunt u mogelijk gratis gebruik maken van deze drie dagen content van Brian Pasch en ondergetekende. Onze partners die kaarten ter beschikking hebben zijn:

  • Marktplaats
  • 2dehands.be
  • Used Car Controller (UCC)
  • Findio
  • Autotelex
  • Autosoft
  • Notarieel betalen
  • CDK Global
  • Rhino Events
  • Carflow Manager
  • RDC
  • Autorola/Indicata

Partners DCDW

Heeft u meegedaan als deelnemer van een van onze #DCDW events van de afgelopen jaren en valt u in onze doelgroep: Dealers, Importeurs, Autobedrijven en of leasemaatschappijen? Dan is toegang voor u ook gratis. Geldt dit voor u? Stuur dan een email met daarin uw verzoek tot deelname naar paul@dcdw.nl

Lees ook

Kijken of kopen - dit kan Marktplaats-data je vertellen!
13 november 2023

Kijken of kopen? Dit kan Marktplaats-data je vertellen!

Weten waar je online lead vandaan komt, zonder dat je hoeft te kijken in Google Analytics!
3 november 2023

Weten waar je online lead vandaan komt, zonder dat je hoeft te kijken in Google Analytics!

25 september 2023

Snelheid in leadopvolging is de norm!

18 september 2023

Auto’s verkopen in het buitenland, het blijft oppassen geblazen!