CARMEN implementeert nieuwe CCaaS-applicatie om klanten nóg beter van dienst te zijn

CARMEN_Automotive_nieuwe_CCaaS_applicatie_klanten_nog_beter_helpen.png

Klanten zo goed en zo snel mogelijk helpen, dat is waar we bij CARMEN Automotive voor gaan! Elke dag proberen wij onszelf en onze processen te verbeteren - en afgelopen maand implementeerden wij een nieuwe CCaaS-applicatie die ons gaat helpen onze dienstverlening naar het volgende niveau te tillen! Met de implementatie van dit nieuwe systeem zetten wij in op het maximaliseren van inzichten en efficiëntie.

Uitgebreide rapportages voor nieuwe inzichten

Kevin Plass, teamleider bij CARMEN, vertelt: “De nieuwe CCaaS-applicatie geeft ons uitgebreidere inzichten en rapportages, waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren én onze interne processen kunnen optimaliseren.” Dit alles gebeurt op basis van data. “Mijn vader zei altijd: meten is weten - en dat is hier ook absoluut van toepassing. De enorme hoeveelheid data en uitgebreide rapportages bevestigen vermoedens die wij al hadden. Daarnaast geeft het ons inzichten om een aantal processen te verbeteren. Doordat het effect van zelfs de kleinste aanpassing vrijwel realtime terug is te zien in de rapportages, kunnen wij ontzettend snel actie ondernemen.”

Om ervoor te zorgen dat alle collega’s goed konden wennen aan het nieuwe systeem, vragen snel beantwoord werden en de klanten geen hinder zouden ondervinden aan de implementatie van het nieuwe systeem, is dit gefaseerd uitgerold. “We hebben ervoor gekozen om het systeem bijvoorbeeld eerst op kantoor uit te rollen en pas een dag later bij de thuiswerkers. Zo hebben al onze collega’s vrijwel direct ondersteuning kunnen krijgen bij eventuele vragen of onduidelijkheden,” vertelt Kevin.

Een enthousiast ontvangst op het CARMEN kantoor

Eigenlijk waren vrijwel alle CARMEN collega’s direct enthousiast over de overstap naar de nieuwe CCaaS-applicatie. “Het was eigenlijk alleen een kwestie van collega’s helpen om in te loggen en alles instellen!” vertelt Kevin trots. “We konden er direct mee aan de slag. Momenteel bevinden we ons in fase één van de implementatie. We willen zoveel mogelijk werkstromen onderbrengen in het nieuwe systeem. Zo wordt het voor onze collega’s makkelijker om hun werk te doen, waardoor we een flinke efficiëntieslag kunnen slaan.”

Kevin ziet de toekomst met het nieuwe systeem zonnig in: “De nieuwe CCaaS-applicatie biedt ook mogelijkheden om AI te implementeren, wat onwijze kansen op het gebied van Quality Monitoring oplevert. Er zitten zoveel mogelijkheden in!” Met het nieuwe systeem is CARMEN helemaal klaar voor de toekomst. Het is niet alleen een technologische upgrade, maar meer nog een strategische zet op het gebied van innovatie en groei.

Wil je meer weten over ons nieuwe systeem of hoe wij hier ook jou mee kunnen helpen? Neem dan vooral contact met ons op, Kevin vertelt je er graag meer over!