
CARMEN borgt jouw bereikbaarheid
Met CARMEN als vangnet ben je bereikbaar op de momenten die tellen.
CARMEN borgt jouw bereikbaarheid, ook buiten openingstijden.
Voor klanten is telefonisch contact vaak de snelste manier om iets geregeld te krijgen, zeker voor complexere of afwijkende zaken. Denk hierbij aan een storingsmelding, te lange inplantermijn of werkzaamheden binnen de garantietermijn. Telefonisch overleg werkt dan vaak het meest efficiënt. In de praktijk is het voor veel autobedrijven echter lastig om telefonie goed te organiseren. Zeker als je te maken hebt met piekmomenten, vakanties of een onderbezetting.
Mis je veel oproepen? Dan loop je vaak direct omzet mis: onderhoudsafspraken, schadegevallen of potentiële klanten gaan aan je neus voorbij. Met CARMEN als vangnet is dat verleden tijd. Wij zorgen ervoor dat de telefoon altijd wordt opgenomoen, als verlengstuk van jouw eigen team, op piekmomenten of buiten openingstijden.
Bewezen succes
Voor onze klanten is de samenwerking met CARMEN zeer vruchtbaar gebleken. Er is meer werk, meer omzet binnengebracht, simpelweg omdat er geen waardevolle calls meer werden gemist.
Benieuwd naar wat CARMEN voor uw organisatie kan betekenen? Wij komen graag bij uw langs om te kijken hoe wij uw receptie kunnen ontlasten!
Gespecialiseerde agents
Bij CARMEN werken gespecialiseerde agents die namens uw bedrijf de afspraken online inplannen, samen met uw klant. Reguliere afspraken voor onderhoud en APK zijn makkelijk in te plannen en dus neemt CARMEN direct een deel van de werklast van uw receptionist over. De receptionist kan zich bezighouden met de complexere zaken.
De mogelijkheid bestaat ook om een escalatie in te bouwen als u kiest om niet direct naar CARMEN door te schakelen, maar dat later in het proces te doen. Bijvoorbeeld als u klant langer dan X minuten in de wacht staat.

Of je nu behoefte hebt aan volledige klantenserviceondersteuning of een flexibel vangnet tijdens piekmomenten of onderbezetting: wij staan voor je klaar.