Klantcontact: mogelijkheden en werkwijze

Klantcontact: mogelijkheden en werkwijze

CARMEN zoekt altijd met jou naar de beste oplossing voor jouw bedrijf.

CARMEN zoekt altijd met jou naar de beste oplossing voor jouw bedrijf. Er zijn drie basismogelijkheden om klantcontact te verzorgen. Kijk hieronder wat bij je past.

Doe-het-zelf variant

Doe-het-zelf variant

Jouw dealerbedrijf, autobedrijf of importeur verzorgt de opvolging met eigen medewerkers. Voor efficiƫnt bellen, registreren en het maken van afspraken zet je het CARMEN-portal in. Je profiteert bovendien van realtime rapportage.

Uit te besteden variant

Uit te besteden variant

Je laat het klantcontact over aan CARMEN. CARMEN verzorgt het nabellen of chatten, registreert, maakt afspraken en maakt resultaten realtime inzichtelijk op het CARMEN-portal. Uiteraard houd je zelf de regie.

Hybride variant

Hybride variant

Je doet veel zelf, maar hebt wel het voordeel dat je contacten op elk gewenst moment automatisch overgenomen kunnen worden door CARMEN. Handig bij tijdelijke onderbezetting of tijdens piekperiodes.

Ik heb een vraag over klantcontact

Meer informatie

Werkwijze

Hoe gaat CARMEN van start? Natuurlijk moeten het project en de gekozen variant helder zijn. Is het project niet heel ingewikkeld, dan is CARMEN binnen een halve dag startklaar om de gewenste resultaten te leveren. Voor complexe projecten is een langere voorbereidingstijd nodig. Is in overleg gekozen voor de 'hybride' of 'uit te besteden' variant, dan wordt de boodschap of propositie opgesteld. Zo kan CARMEN een prettige dialoog (telefonisch of via chat) voeren en krijgen je klanten de aandacht die ze verdienen. In jouw stijl en met jouw boodschap.

Outbound projecten worden ondergebracht in een project road map. Zodra het project van start gaat, komen de op te volgen acties in het CARMEN-portal en is de voortgang van het project op elk gewenst moment inzichtelijk.

Ik heb een vraag over klantcontact