Bootstrap Example

 

Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal

 

Om precies te zijn 1.916 daken (multi-merk dealervestigingen één keer geteld) maken voor hun actieve opvolging gebruik van het CARMEN portal waarin de gegevens van alle klanten en prospects (Sales en After Sales) zijn ingeladen.

 

Afhankelijk van het project en de wensen kiezen opdrachtgevers uit drie varianten voor actieve opvolging:

 

  1. Zelf doen variant. De dealer verzorgt de opvolging met eigen mensen en gebruikt voor nabellen, registreren en de rapportage het CARMEN klantcontactportaal;
  2. Hybride variant. Dat is variant 1 met de uitbreiding dat contacten op elk gewenst moment, automatisch overgenomen en opgevolgd kunnen worden door het CARMEN contact center. Bijvoorbeeld in geval van onderbezetting of andere drukke werkzaamheden;
  3. Uitbesteden variant. CARMEN verzorgt het nabellen en registreren en maakt de rapportage toegankelijk op het klantcontactportaal.

 

De project opstarttijden zijn afhankelijk van het project en de wensen van de opdrachtgever. Als de wens en noodzaak er is, dan kan er binnen een halve werkdag (!) gedraaid worden. Dit houdt in dat we binnen een aantal uur briefing en scripting doen, de data inladen, een kick-off realiseren en daadwerkelijk starten met telefonische opvolging voor onze opdrachtgevers.

 

  meer nieuws