Bootstrap Example

 

Helpdesk Trekhaakcentrum

 

Voor het stroomlijnen van inkomende vragen, maakt Trekhaakcentrum.nl gebruik van business support door CARMEN automotive (telefoon/chat). Tijdens ieder klantcontactmoment ligt de focus van de medewerker op het invullen van de hulpvraag en om de klant met een goed gevoel verder te begeleiden in het proces naar een montage afspraak. Het primaire doel is om zoveel mogelijk montage afspraken in te plannen voor de aangesloten leden.

 

Medewerkers van CARMEN zijn een wezenlijk onderdeel van het verkoopapparaat van Trekhaakcentrum.nl. Ze stellen offertes op, plannen montage afspraken in en zijn zodanig thuis in de materie dat inkomende vragen beantwoord kunnen worden. Daarnaast zorgen zij ervoor dat klanten, waar wenselijk, worden doorgeleid naar de juiste vestiging. Met complexere vragen, kan het team altijd terecht bij de collega’s op het hoofdkantoor van Trekhaakcentrum.nl. Uiteraard behoort heldere registratie van het contact achteraf, eveneens tot de taken.

 

De goede begeleiding en serieuze monitoring van de opdrachtgever tonen de hoge mate van betrokkenheid aan. Dit wordt door ons team zeer gewaardeerd. Het is mooi om vast te stellen dat CARMEN teamleden de medewerkers van Trekhaakcentrum.nl als collega’s zien en andersom.

 

Trekhaakcentrum.nl is dankzij CARMEN business support in staat om het helpdesk proces beter te stroomlijnen. Hierdoor worden eigen service- en verkoopspecialisten vrij gemaakt om meer aan hun kerntaken toe te komen. Daarnaast maakt de schaalbaarheid van de dienstverlening de voorziene groei van het aantal leden eenvoudig mogelijk én kan Trekhaakcentrum.nl nu standaard ruimere openingstijden hanteren. Kijk voor meer informatie www.trekhaakcentrum.nl

 

 

Dankzij CARMEN kunnen we onze (potentiële) klanten beter bedienen en het team op het hoofdkantoor ontlasten!

 

Resultaten

10%
% toename montage afspraken

 

15%
% vrijgekomen capaciteit THC

 

doorlopend
Duur