Bootstrap Example

 

Sales lead opvolging voor dealergroep

 

Voor een toonaangevende dealergroep in Zuid-West Nederland, verzorgt CARMEN automotive de opvolging van sales gerelateerde web leads voor resp. Renault, Dacia en Nissan.

 

Zodra een web lead gegenereerd wordt, volgen CARMEN klantcontact medewerkers deze snel en adequaat telefonisch op. Het realiseren van snelle reactietijden op web leads is één van onze kerntaken en de processen zijn hierop optimaal afgestemd. Met onze ruime openingstijden, heldere werkinstructies en professionele klantbenadering zorgen we ervoor dat klanten zich gehoord voelen en dat ze op dit specifieke contactmoment concreet verder geholpen (kunnen) worden.

 

Het doel van CARMEN is het maximaal genereren van showroombezoeken en proefritten, waardoor showroom traffic toeneemt en verkopers beter kunnen excelleren in hun vertrouwde vakgebied. 

 

Contactmomenten worden geregistreerd in het CARMEN portal, waarmee opvolging op ieder moment voor alle betrokkenen realtime inzichtelijk is. 

 

 

Dankzij de verhoogde showroom traffic, kunnen verkopers op hún vakgebied excelleren.

 

Resultaten

14
deelnemende dealers

 

continu
looptijd