Bootstrap Example

Klantcontact uitbesteden of zelf doen? Dankzij CARMEN hoeft u die keuze niet te maken! Tijdens piekperiodes kunnen we uw klantcontact - als professioneel vangnet - tijdelijk van u overnemen. Dus wanneer u in het brede speelveld van automotive klantcontact denkt aan: 

Klantenlevenscyclus

 

  • Behouden / uitbouwen van uw klantenbestand – direct of op lange termijn

  • Piekperiodes opvangen binnen uw bedrijf

  • Proactief klantcontact om uw werkplaatsplanning te optimaliseren

  • Ondersteuning op klantenservice 

  • Professionele presentatie via innovatieve communicatiekanalen

     

dan zit u bij ons helemaal goed!

 

We schakelen moeiteloos tussen projecten in drie categorieën: salesafter salesbusiness support

 

 

Sales

 

We herkennen koopsignalen, spelen hier optimaal op in en zetten het contact om in meetbaar resultaat.


    Lead opvolging

    Volg direct mail campagnes op, wees bereikbaar via live chat



    Lead nurturing

    Voed en verras de klant gedurende het klantreistraject


    Taxatie leads

    Volg online taxatie leads gegarandeerd snel op



    Proefrit aanvragen

    Reageer adequaat en snel op online proefrit en brochure aanvragen


    Inruil acties

    Volg campagnes en inruil aanvragen proactief op



    Innovatieve communicatie

    Sta klanten online te woord, live vanuit de (virtual) showroom

 

After sales

We leiden een open dialoog gericht op werkplaatsbezoek én leveren inzicht in wat uw klanten beweegt.


    APK

    Volg aangeschreven klanten structureel op en plan afspraken in




    Onderhoud

    Benader de klant proactief en plan onderhoudsafspraken direct in


    Geagendeerd advies

    Volg geagendeerd advies (uit eerder werkplaatsbezoek) proactief op en plan afspraken in



    Bandenwissel

    Benader klanten proactief en beheers de werkplaatsplanning in deze piekperiode


    Lang niet gezien

    Volg oude contacten op met een actueel aanbod en plan werkplaatsbezoek in




    Recalls

    Handel recalls inzichtelijk af en mis niets meer

 

Business support

We luisteren naar uw klant en richten het opvolgproces in naar uw wensen én zorgen voor continu inzicht.


    Klantenservice

    Besteed inbound- en online klantenservice uit en monitor de opvolging




    Maatwerk project

    Vraag naar de mogelijkheden voor uw klantcontact project op maat


 

Onze klantcontact varianten

 

Zelf-doen variant - uw organisatie verzorgt de opvolging met eigen medewerkers en maakt voor efficiënt bellen, registreren en realtime rapportage gebruik van het CARMEN portal;

 

Hybride variant - dat is de ‘zelf-doen’ variant met de uitbreiding dat contacten op elk gewenst moment, automatisch overgenomen kunnen worden door het CARMEN contact center. Handig bij tijdelijke onderbezetting of tijdens piekperiodes;

 

Uitbesteden variant - CARMEN verzorgt het nabellen en registreren en maakt resultaten realtime inzichtelijk op het CARMEN portal.

 

 

 

 

Werkwijze

 

Zodra het project en de gekozen variant 100% helder zijn, kan het project van start. Bij lage complexiteit van het project kunnen we, indien noodzakelijk, binnen een halve werkdag startklaar zijn. Voor andere projecten geldt een langere voorbereiding.

 

In geval van overeengekomen 'hybride'- of 'uitbesteden' variant, wordt in nauw overleg een boodschap / propositie opgesteld op basis waarvan onze medewerkers een prettige dialoog kunnen voeren en uw klanten de aandacht krijgen die ze verdienen.

 

Zodra ook de contacten in het CARMEN portal zijn ingeladen, kan de opvolging van start en is de voortgang van het project via hetzelfde portal op elk gewenst moment te monitoren en bij te sturen.

 

 

  Meer over ons