Bootstrap Example
 

Steeds meer dealerbedrijven schakelen CARMEN automotive in voor klantcontact op de zakelijke markt

4 JUNI 2019

Het gemak en de wijze waarop medewerkers van CARMEN automotive de dialoog aangaan met leads uit de zakelijke markt, spreekt een steeds groter aantal dealerbedrijven aan.

  after sales    sales
 

CARMEN automotive lid van Platform Voor Klantgericht Ondernemen

24 MEI 2019

"We denken hiermee extra waarde op gebied van klantgerichtheid voor onze opdrachtgevers toe te voegen", aldus Remco de Vette, mede-eigenaar van CARMEN automotive.

  after sales    sales
 

Zes trends (+ aanbevelingen) die de toekomst van het dealerbedrijf op zijn kop zetten

10 MEI 2019

Welke belangrijke trends spelen er en wat kan het dealerbedrijf doen om hierop in te spelen?

  after sales    sales
 

Beter renderen op aftersales? Haal alles uit service marketing!

9 APRIL 2019

Door service marketing goed en structureel op te pakken, liggen er voor het dealerbedrijf kansen voor het grijpen om het rendement op aftersales te verbeteren. Hoe word je een kei in service marketing...

  after sales                    
 

Nieuw: Koppeling Plan-IT CARMEN

8 APRIL 2019

CARMEN heeft in samenwerking met Plan-IT een koppeling gemaakt om het inplannen van werkplaatsafspraken veel efficiënter te maken en zo de drukbezette service adviseur vrij te maken voor andere taken.

  after sales                    
 

10 Gouden Regels voor Telefoonetiquette

12 MAART 2019

Deze 10 Gouden Regels voor Telefoonetiquette helpen automotive KCC medewerkers om de klant optimaal tegemoet te treden.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Dit jaar goed beheerst de piek in zomerbandenwissel doorkomen?

21 FEBRUARI 2019

Met deze zes tips gaat dat lukken! Een fijn idee dat u, in geval van overloop, met CARMEN hybride support altijd zeker bent van proactieve opvolging van al uw bandenwissel contacten.

  after sales                    
 

Meer omzet uit after sales? Leg de klant vanaf twee jaar na aanschaf in de watten!

4 FEBRUARI 2019

In de eerste jaren na aankoop is de loyaliteit aan de merkdealer voor onderhoud hoog. Daarna kiezen veel berijders voor een ander kanaal, terwijl dan het omzetbedrag juist toeneemt. Wil je als merkdealer meer omzet op after sales, dan doe je er slim aan om in te zetten op service marketing!

 

  after sales                    
 

HELP! Het after sales verdienmodel gaat eraan. WAT ALS… bandenwissel overbodig wordt?

29 JANUARI 2019

Vanwege zachtere weersomstandigheden en betere alternatieven zoals de all season band, komen de huidige verdienmodellen op after sales van bijvoorbeeld zomer-/ winterbandenwissel en het daarmee gepaard gaande onderhoud onder druk te staan. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?

 

  after sales                    
 

Live Chat door CARMEN

28 JANUARI 2019

Meer over onze dienst Live chat door CARMEN  - beter converterende live chat vanuit ons automotive kennis centrum.

 

  business support    aftersales      sales   
 

HELP! Het after sales verdienmodel gaat eraan. WAT ALS… de APK wegvalt?

8 JANUARI 2019

Dankzij EV en de 'connected car' komen de huidige verdienmodellen op after sales zoals APK en onderhoud onder druk te staan of dreigen volledig te verdwijnen. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?

 

  after sales                    
 

Haal alles uit service marketing

28 DECEMBER 2018

Maakt u 2019 ook hét jaar van service marketing? Bij CARMEN automotive geloven we sterk dat het een cruciale rol speelt in klantbehoud. We trappen af met de oliebollen uitgave van Automobiel Management van vorig jaar waarin Remco de Vette en Koen van de Laar helder hun verhaal doen over service marketing.  

  after sales    sales
 

Fijne feestdagen

24 DECEMBER 2018

Het hele team van CARMEN wenst u fijne feestdagen! Ons contact center is komende feestdagen gesloten op Eerste en Tweede Kerstdag (25 en 26 december) en Nieuwjaarsdag (maandag 1 januari). 

  after sales    sales
 

Proactieve benadering voor winterbanden ✔[CHECK]

14 DECEMBER 2018

Veel dealerbedrijven en leasemaatschappijen kijken ieder half jaar als een berg op tegen het bandenwisselseizoen. Het proactief benaderen van klanten moet weer gebeuren. CARMEN heeft Alphabet, ALD en meerdere dealergroepen hierin kunnen bijstaan.

 

  after sales                    
 

Koppelingen voor meer efficiency in sales & aftersales klantcontact

6 DECEMBER 2018

Bij veel dealerbedrijven staat het verhogen van efficiency hoog in de prioriteitenlijst. Lees meer over software koppelingen.

 

  aftersales    sales   
 

Opvolging Direct Mail campagne Suzuki voltooid

30 NOVEMBER 2018

We hebben de campagne om bestaande Suzuki berijders, landelijk, telefonisch te benaderen en enthousiast te krijgen voor een showroombezoek afgerond en kijken met een goed gevoel terug.  

 

                              sales
 

Ideale openingstijden voor online klantcontact

26 NOVEMBER 2018

Om als dealerbedrijf toekomstbestendig te zijn, geloven wij in openingstijden voor online klantcontact als prospects actief zijn. Hoe je de ideale openingstijden uitvindt? Onderzoek het zelf.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Alles voor een goed gesprek met een meetbaar resultaat

16 NOVEMBER 2018

Waar Coolblue alles voor een glimlach doet, geven we bij CARMEN automotive alles voor een goed gesprek met een meetbaar resultaat.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Project APK klantcontact

2 NOVEMBER 2018

Voor een volume merk is CARMEN recent gestart met proactieve benadering van klanten voor het inplannen van een werkplaatsafspraak.

 

  after sales                    
 

Live Chat door CARMEN (artikel op autobranchesignalen.nl)

30 OKTOBER 2018

“Onze agents zorgen ervoor dat sitebezoekers direct online vragen kunnen stellen en afspraken kunnen maken. Dit werkt aantoonbaar conversie verhogend!”

 

  business support    aftersales      sales   
 

Een kijkje bij Live Chat door CARMEN

8 OKTOBER 2018

De dynamiek tijdens mijn dag op onze afdeling Live Chat spat er vanaf. Prachtig om te zien hoe online bezoekers echt een stap verder worden gebracht.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Project voor online lead opvolging voor Nissan dealergroep

1 OKTOBER 2018

Voor een Nissan dealergroep verzorgen we de online lead opvolging. 

 

                              sales
 

CARMEN verzorgt klantcontact bij landelijke terugroepactie

13 SEPTEMBER 2018

We ondersteunen één van onze opdrachtgevers bij een landelijke terugroepactie door de piek in klantcontact op te vangen.

 

  after sales                    
 

Recall actie - drama of een kansrijk moment?

3 SEPTEMBER 2018

Recall acties veroorzaken nogal wat onrust in het dealerbedrijf. Toch brengt een recall actie wel degelijk kansen met zich mee.

  after sales                    
 

Goed beheerst de piek in bandenwissel doorkomen? Met deze zes tips gaat dat lukken!

27 AUGUSTUS 2018

Zes tips voor een goed geplande bandenwissel.

 

  after sales                    
 

‘Bel-mij-nu’ lead opvolging – CARMEN neemt het moeiteloos over

23 AUGUSTUS 2018

Pluk het laaghangende fruit op je website met Bel-mij-nu functionaliteit en breng de opvolging moeiteloos bij CARMEN onder.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Dealerbedrijf: benut je deze concurrentievoordelen in de strijd om APK?

10 JULI 2018

De stijgende APK volumes nemen voor het dealerbedrijf minder snel toe dan voor de universelen. Om hier op te reageren heeft het dealerbedrijf een aantal krachtige concurrentievoordelen te bieden.

  after sales                    
 

Keuzestress bij autokopers? Drie tips om dit te voorkomen

21 JUNI 2018

Onderzoek toont aan dat steeds meer autokopers last hebben van keuzestress. We geven je onze visie hierop en drie tips om keuzestress weg te nemen. 

 

                              sales
 

Hoe werkt dat bij CARMEN?

15 JUNI 2018

Soms kom je op werkplekken en dan besef je pas hoe fijn de jouwe is. Waarom CARMEN een fijne plek is om te werken?

 

  business support    aftersales      sales   
 

Update over stand van AVG bij CARMEN automotive

1 JUNI 2018

Welke zichtbare activiteiten heeft CARMEN ondernomen om te voldoen aan de wetgeving rondom AVG/GDPR?

 

  business support    aftersales      sales   
 

Project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep

9 MEI 2018

Lees meer over het project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep. 

 

                              sales
 

Het CARMEN Business Support Center - kameleon onder de helpdesks

2 MEI 2018

Een inkijkje in de diversiteit van de helpdesk- en klantenservice projecten die CARMEN voor diverse opdrachtgevers vanuit het Business Support Center verzorgt.

 

  business support                                                        
 

Training is niets zonder goede monitoring & coaching

1 MEI 2018

Wist u dat 70% van de kennis verschanst zich één dag na training al in een donker hoekje van de hersenen, terwijl het 90 dagen duurt om blijvende gedragsverandering te realiseren. Alleen training is dus niet genoeg.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Helpdesk van meer waarde!

26 APRIL 2018

Telefoon als contactkanaal voor de automotive helpdesk blijft in 2018 hip & happening. Een heel ander geluid dan wat je over klantcontact in de media leest.

 

  business support                                                        

 

Blog archief

 

Wat doen dealers met goed renderende aftersales slimmer?- 20 maart 2018

Stand van AVG/GDPR bij CARMEN automotive- 20 februari 2018

(e-)DM klantcontact ten volle benutten? Zo doe je dat!- 13 februari 2018

Koppeling CheckIT en CARMEN opent deuren naar onbenut after sales potentieel+- 23 januari 2018

Kansen in de groeiende markt van 50+- 28 december 2017

NIEUW: Online leads direct terugbellen via de Bel-me-nu-button- 14 december 2017

Online lead opvolging; hoe wordt u structureel succesvol- 17 november 2017

Connectiviteit transformeert klantcontact- 16 november 2017

Wat kan ik met de koppeling CheckIT en CARMEN?- 24 oktober 2017

Project winterbandenwissel en proactieve benadering via CARMEN- 6 oktober 2017

De rol van supervisor bij CARMEN- 18 september 2017

Updates CARMEN portal- 29 augustus 2017

Sales campagne volumemerk- 22 augustus 2017

De voordelen van consultative calling- 3 juli 2017

Mijlpaal: álle dealers aangesloten - 16 juni 2017

Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving- 13 juni 2017

Tip voor meer omzet uit onderhoud door merkdealer- 12 mei 2017

Nieuwe lay-out CARMEN portal- 20 april 2017

Tips voor optimaal klantcontact in de aankoop van een nieuwe auto (clicks & bricks)- 10 februari 2017

Klantcontact? Iedereen kent wel een 16-jarige die iets bij wil verdienen- 19 januari 2017

Bedrijfsuitje CARMEN- 17 januari 2017

Private lease? Leasemaatschappij kom uit je comfort zone!- 10 januari 2017

Continue werving & selectie van nieuwe kandidaten: Hoe doet CARMEN dat?- 20 december 2016

Wil je de omzet per klant verhogen? Volg dan uitgesteld meerwerk op!- 8 december 2016

Veel sales campagnes - maximaal converteren- 22 november 2016

Tips om beter om te gaan met lastige inbound gesprekken- 21 november 2016

Het Bel-me-niet Register en jouw campagne- 8 november 2016

NIEUW in CARMEN portal: Marktanalyse- 4 november 2016

Bereikbaarheid en het succesvol managen van klantverwachtingen- 31 oktober 2016

Hoe creëer je de gunfactor?!- 27 oktober 2016

CARMEN automotive – van fusie tot nu- 14 oktober 2016

Winterbandenwissel - een goede planning & proactieve benadering lonen!- 29 SEPTEMBER 2016

Vijf nieuwe medewerkers aan boord bij CARMEN- 23 september 2016

Automotive lead opvolgen - wees de eerste en de snelste!- 22 september 2016

Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal- 16 september 2016

Recall de klant proactief benaderen voor een werkplaats bezoek- laatst bijgewerkt augustus 2018