Bootstrap Example
CARMENcollage


Hoe werkt dat bij CARMEN?

 

Je staat er niet vaak bij stil, maar soms zie je zo'n ongeïnspireerde werkplek en besef je pas hoe fijn het bij CARMEN is. Waarom? Omdat we durven investeren in goede instrumenten en prettige randzaken, zonder de realiteit uit het oog te verliezen.

 

Bij CARMEN, in het industrieel vormgegeven pand dat we ruim 10 jaar geleden nieuw betrokken, heerst van 's morgens acht tot 's avonds negen uur volop (georganiseerde) bedrijvigheid. Business support telefoons rinkelen en inkomende chats, bel-me-nu verzoeken en outbound telefoongesprekken worden opgevolgd etc.

 

De disciplines outbound, chat en business support hebben binnen CARMEN elk hun eigen plek. Dat betekent dat mensen gedurende hun werktijd (kunnen) verplaatsen, doordat zij bijvoorbeeld deels op business support en deels op chat zijn ingedeeld. De werkplekken zijn met zorg ingericht. Zo vind je extra beeldschermen op plekken waar in meerdere applicaties wordt gewerkt, zijn er ergonomische voorzieningen zoals voet- en rugsteunen en is er altijd een supervisor dichtbij.

 

Bij binnenkomst kunnen medewerkers hun persoonlijke spullen veilig kwijt in een eigen kluisje. Verder is het in onze hippe, ronde bespreekruimte prettig vertoeven, evenals in de pauze corner in de stijl van een Amerikaans restaurant uit de jaren '70. In de bar wordt regelmatig een gezellige borrel gehouden.

 

Kijk gerust eens bij ons rond.

 

CARMEN vindt het belangrijk om ‘gewoon een fijne werkplek’ te creëren waar medewerkers zich prettig voelen om de dialoog met de klant aan te gaan.

 

  meer nieuws