Bootstrap Example

 

Wat kan ik met koppeling CheckIT en CARMEN?

 

Werkt uw dealerbedrijf met CheckIT, de digitale inspectie app van Direct Access? Dan kunt u uitgestelde adviespunten uit het CheckIT inspectierapport voor het actief telefonisch opvolgen, volledig geautomatiseerd, in CARMEN opnemen.

 

Adviespunten agenderen

De oranje gemarkeerde adviespunten uit het CheckIT inspectierapport zijn een directe kans om de klantloyaliteit te verhogen. Door kansrijke oranje punten te agenderen, borgt u de telefonische opvolging én zal de klant zich gehoord voelen.

 

Uitgangswaarde is dat de opvolging van geagendeerde adviespunten honderd procent door medewerkers van uw eigen dealerbedrijf wordt gedaan. Opvolging door CARMEN specialisten, bijvoorbeeld als ‘vangnet’ wanneer uw eigen medewerkers de opvolging niet of niet tijdig hebben gedaan, is uiteraard ook mogelijk.

 

Koppeling activeren

In Dealerportal.nl (http://www.dealerportal.nl) kan een gebruiker met de juiste rechten, in de CheckIT instellingen een vinkje zetten bij CARMEN 'Geagendeerde adviezen opvolgen via CARMEN' (zie afb 1).

 

 

Afb. 1 Dealerportal Instellingen  

 

Staan de instellingen correct? Dan zullen geagendeerde punten in CARMEN onder de noemer 'CheckIT reparatieadvies’ op het opgegeven moment automatisch naar voren komen. 

 

In het contactscherm in CARMEN (zie afb 2) worden alle klantgegevens en een link naar het inspectierapport weergegeven. Dit geeft de klantcontact medewerker concrete input voor het gesprek.

 

Afb. 2 CARMEN contactscherm 

 

Gratis

Aan de koppeling zijn geen financiële- of andere voorwaarden verbonden. Elke CheckIT deelnemer kan, kosteloos, zelf de opvolging via CARMEN verzorgen.

 

Het feit dat CARMEN voor alle dealers in Nederland geactiveerd is, in combinatie met de gestage groei van het aantal CheckIT gebruikers, maakt deze koppeling een waardevol instrument om de klantloyaliteit te verhogen.

 

 

  terug naar archief