Bootstrap Example

 

Project voor telefonische opvolging van een direct mailing voor een dealergroep

 

Wie & wat?

Binnen een afgesproken aantal dagen na verzending van de direct mail, door een dealergroep aan bestaande relaties, wordt de ontvanger telefonisch benaderd door CARMEN klantcontact medewerkers.

 

Hoe?

CARMEN klantcontact medewerkers gaan de dialoog aan door goed te luisteren en aan te sturen op het inplannen van showroomafspraken, waar wenselijk, direct in combinatie met een proefrit.

 

Wat levert het op?

Een persoonlijk klantcontactmoment met bestaande relaties. Door de ontvangers op het juiste moment persoonlijk te benaderen en de propositie positief onder de aandacht te brengen, pakken conversiepercentages aantoonbaar hoger uit dan in een situatie zonder actieve opvolging.

 

Bovendien verzamelt de dealergroep veel andere waardevolle informatie uit het klantcontact. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Klantbehoeften die nu nog niet relevant zijn; deze worden voor opvolging op lange termijn overgedragen aan de dealergroep.
  • Klantgegevens zijn gewijzigd;
  • Andere informatie over klanten. Auto niet meer in bezit / onderhoud uitgesteld of elders ondergebracht etc. Dit wordt in een conclusie weergegeven, maar hier houdt het vanzelfsprekend voor de dealergroep niet op.

 

Met de concrete verkoopkansen uit de opvolging van deze direct mail kunnen de verkopers van de dealergroep direct aan de slag.  

 

  meer nieuws