Bootstrap Example

 

Proactieve benadering voor winterbanden ✔[CHECK]

 

Veel dealerbedrijven en leasemaatschappijen kijken ieder half jaar als een berg op tegen het bandenwisselseizoen. Het proactief benaderen van klanten moet weer tussen de andere werkzaamheden door gebeuren. Dat levert veel extra werk op. Er zijn er ook die besluiten af te wachten totdat de klant zelf in actie komt. De stress die dat oplevert is enorm, omdat de planningen van deze werkplaatsen bij de eerste tekenen van winterweer dan zó radicaal vollopen en klanten maar blíjven bellen. Dat is niet alleen vervelend, maar ook nog eens slecht voor de relatie. Daarom geloven wij bij CARMEN zo sterk in proactief benaderen. Het effect dat daarmee bereikt wordt, is het meerwerk altijd waard.

 

CARMEN verzorgt voor meerdere dealergroepen en leasemaatschappijen de proactieve benadering van klanten en is in de unieke positie om online realtime werkplaatsafspraken in te plannen. Leasemaatschappijen zoals ALD en Alphabet en meerdere dealergroepen besteden dit volledig aan ons uit. Andere dealergroepen starten zelf met bellen en laten het benaderen van de overloop van contacten over aan CARMEN (hybride variant).

 

In de achterliggende maanden (september, oktober) zijn in totaal circa 20.000 contacten contacten benaderd, waaruit op dit moment nog steeds ingeplande werkplaatsafspraken blijven doorkomen. Het is een prettig gevoel om de onrust die met bandenwissel samenhangt, om te zetten in een drukke, maar behapbare werkplaatsplanning én dit kansrijke contactmoment waar mogelijk verder te benutten voor meer klantenbinding.

 

We kijken met een goed gevoel terug en hebben de zaken goed op orde, dus mocht de uitdaging jouw team ook iets teveel worden? Neem dan gerust even contact met ons op. 

 

 

  meer nieuws