Bootstrap Example

 

Nieuwe lay-out CARMEN portal

 

Het CARMEN portal heeft met de lancering van het contactscherm op donderdag 20 april een clean en verfrissend nieuw uiterlijk gekregen.

 

Klantcontact medewerkers kunnen in de nieuwe lay-out veel overzichtelijker hun weg vinden bij het managen van Sales- en After Sales klantcontact.

 

 

Optimale ondersteuning

 

Alle basisfunctionaliteiten en koppelingen met CaRe-mail, Google-maps en CheckIT blijven ook in de nieuwe lay-out gewaarborgd. Dit geldt ook voor de generatie van gegevens vanuit DealerBandenBeheer waarmee de medewerker direct waardevolle input ontvangt voor het klantgesprek (rijdt de klant op zomer- of winterbanden).

Samen met de heldere tijdlijn van voorgaande contactmomenten wordt de medewerker tijdens het gesprek optimaal ondersteund. Kortom: het wordt makkelijker om waarde aan het klantcontact toe te voegen.

 

CARMEN portal

 

 

Met 750.000+ contact momenten over het afgelopen jaar is het CARMEN portal een veelgebruikt platform voor een uniforme workflow bij het registreren, opvolgen en monitoren van klantcontact. Het kan tevens als bel/plan systeem voor onderhoudsafspraken door lease maatschappijen worden benut.

 

 

 

  meer nieuws