Bootstrap Example

 
Veel service adviseurs binnen het dealerbedrijf worden, vanwege de veelvoud aan systemen, gedwongen om werkzaamheden onnodig dubbel te doen. Dit werkt frustrerend en is tijdrovend voor de service adviseur, die zijn tijd wel beter kan gebruiken! Dáár zagen Plan-IT (leverancier van software voor optimale werkplaatsplanning) en CARMEN automotive ruimte voor verbetering en zo is de koppeling Plan-IT CARMEN realiteit geworden.

 

Koppeling voor werkplaatsafspraken

 

Werkplaatsafspraken voor APK, onderhoud en bandenwissels, kunnen met de nieuwe koppeling in één handeling zowel in CARMEN portal als in Plan-IT als in het DMS worden gezet.*

 

Afb. 1 CARMEN portal contactscherm inclusief Plan-IT pop-up scherm

* Er zijn meerdere varianten mogelijk, afhankelijk van het Plan-IT product en de beschikbare DMS-koppeling

 

 

Drie varianten

 

  1. AFSPRAKEN INZIEN: maakt werkplaatshistorie inzichtelijk (vanaf Plan-IT Werkplaats en hoger);
  2. BESCHIKBAARHEID RAADPLEGEN: maakt werkplaatshistorie + beschikbaarheid inzichtelijk (vanaf Plan-IT Online en hoger);
  3. AFSPRAKEN INPLANNEN: maakt werkplaatshistorie + beschikbaarheid inzichtelijk en inplannen van afspraken mogelijk (vanaf Plan-IT Online Op Tijd).

 

 

De voordelen

 

  • Voorkomt dubbel werk en is dus véél efficiënter;
  • Filter klanten, die net een werkplaatsbezoek hebben gebracht of al een afspraak hebben staan, uit voordat je belt;
  • Maakt data-uitwisseling tussen CARMEN en DMS, waaronder de actuele werkplaatsplanning, mogelijk;
  • Werkplaatshistorie inzichtelijk bij bellen. Dit geeft de beller meer informatie om de dialoog aan te gaan.

 

Van start?

We nemen graag contact op om de bijzonderheden door te spreken. Bel, chat of vul hier het contactformulier in.

 

 

Download dit artikel in .pdf

 

 

  meer nieuws