Bootstrap Example

 

Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving

 

Afhankelijk van het segment waarin jouw merk zich bevindt zijn de gevolgen van het EV(Electric Vehicle)-programma (minder onderhoud) en slim toegeruste voertuigen (minder schade) in meerdere of mindere mate voelbaar in de inkomsten uit after sales.

 

Dankzij de ontwikkeling van speciale connectiviteitsmodules en intelligente toepassing van de data kan klantcontact nóg sneller en op maat gaan plaatsvinden met als gevolg een hogere klantretentie. Daarnaast is de ontwikkeling interessant omdat het geboden service palet verder kan reiken dan alleen onderhoud, reparatie en banden. Concrete voorbeelden kunnen zijn software uitbreidingen & -updates of uitgesteld meerwerk dat bij de berijder en/of auto past.

 

Interessante ontwikkelingen die de toekomst van klantcontact verder zullen verrijken! Uiteraard altijd met toestemming van de klant. Op dit gebied zet BMW met haar data baanbrekende stappen. Ontwikkelingen die wij vanuit automotive klantcontact oogpunt natuurlijk nauwlettend volgen.

 

  meer nieuws