Bootstrap Example


Helpdesk van meer waarde!

 

Veruit de meeste berijders met een complexe vraag, zoeken hiervoor telefonisch contact. Onder de voorwaarde dat medewerkers voldoende kennis en sociale intelligentie bezitten, is dit kanaal ook meteen het belangrijkste en meest effectieve, om meerwaarde te creëren. Op afstand gevolgd door kanalen zoals email, online, chat en social media.

 

Deze realiteit rondom de telefonische helpdesk geeft een heel ander geluid dan wat je uit de (online-)bladen over klantcontact haalt. Daarin vind je nagenoeg geen nieuws over telefonische helpdesks; anders dan dat bedrijven het via nieuwe technologieën zoveel mogelijk proberen terug te dringen. Los van het feit dat deze ontwikkelingen interessant zijn om te volgen, blijven we reëel. In 2018 is het verlenen van een vlekkeloze, veelal telefonische, helpdesk ervaring hip & happening!

 

De meerwaarde van een goede helpdesk is om de klant, in een prettige dialoog, verder te helpen. Dit bereik je door op elk contactkanaal de meest geschikte mensen met de juiste kennis in te zetten en de registratie ongeacht het kanaal te stroomlijnen.

 

Voor een grote variëteit aan helpdesk oplossingen weten opdrachtgevers CARMEN Business Support - de helpdesk tak van het contact center - te vinden.

 

  meer nieuws