Bootstrap Example

 

CARMEN automotive stelt Yoram ter Horst aan als Operationeel Directeur

 

Om de verdere expansie van CARMEN automotive marketing in goede banen te leiden, is Yoram ter Horst als Operationeel Directeur aangesteld.

 

Ter Horst heeft acht jaar (leidinggevende) ervaring opgedaan bij Bever. Als Manager Customer Service was hij in Nederland (Bever) verant

woordelijk voor de afdelingen Klantenservice, B2B en Warehouse. En

 in Duitsland (McTREK) heeft hij een Klantenservice opgezet. Binnen CARMEN wordt Ter Horst als lid van het directieteam verantwoordelijk voor de interne operatie. Hieronder vallen de afdelingen Klantenservice, Outbound, Live chat en Business Support Center.

 

Expansie

 

“Online leadopvolging, servicemarketing en onderhoudsmanagement voor leasemaatschappijen zijn belangrijke thema’s binnen de automotive. Steeds meer partijen kloppen aan bij CARMEN en we maken de laatste drie jaar een forse groei door. We breiden ons team daarom graag uit met een Operationeel Directeur en daarbij hebben we hoge verwachtingen van Yoram,” aldus Remco de Vette, mede-eigenaar van CARMEN.

 

Over CARMEN

 

Als toonaangevend automotive contact center verzorgt CARMEN zowel inbound als outbound klantcontact in opdracht van importeurs, leasemaatschappijen, dealers, financiële dienstverleners, toeleveranciers en autobedrijven. Hierbij gebruikt CARMEN communicatiekanalen als telefoon, mail, Live chat, WhatsApp, en SMS.

 

 

CARMEN automotive is een zusterbedrijf van Direct Access en W&D consultants.

 

Dit artikel is tevens verschenen op Autobranchesignalen.

  meer nieuws